2011. július 19., kedd

8. fejezet

sziasztoook..meghoztam a frisst..remélem tetszeni fog..igaz ez most rövid lett..de legközelebb amit majd hozok az hosszabb leszz..nha pusziiii...
prücsööök.. 


(damon szemszöge)
amikor a lakásba értem vele.. felfutottam gyorsan az egyik szobába.és letettem az ágyra.. és lefeküdtem melléé.és vártam, hogy felébredjen.

Másnap reggel

láttam, ahogy ébredezik...
-elenaa jol vagy?- elkezdtem szolongatnii...
-igeen..azt hiszem jol vagyok..mi történt..? - kérdezte tölem..
-mire emlékszel?
-az utolso emlékem az, hogy itatsz a véreddel..és utána már semmire se..
-érteem..hát az történt édesem, hogy vámpir lettél..de még nem teljesen..ugyanis az átváltozáshoz innod kell emberi vért, amit mindjért fel is hozok neked..majd nyomtam egy puszit a szájáraa...

(elena szemszöge)

-várj egy kicsit..-majd viszahuztam az ágyra, hogy üljön le mellém..

vmit el kell mondanom..jol döntöttem, veled kapcsolatban.. az biztos..életemben nem dönthetem vna jobbann..szeretlek..és örökééé..szeretni foglaak..majd megcsokoltaaam..szenvedélyeseen...ugy ahogy még senki mást..
-én is szeretleek tégeed..mindig is szerettelek és most is szeretlek és szeretni is foglaak..téged..örökéé...nha de mek..mert be kell fejeznünk az átváltozást...

mikor felért a vérrel..elkezdtem inni..igaz az elején egy kicsit furaa volt..de megszoktam..és erös fájdalmat éreztem a számban..éreztem ahogy kezdek átváltozni..megittam a mardék vért..és éreztem, hogy már nem fáj..ezekszerint befejezödött az átváltozáás..
.damon..befejezödööt, ennyi volt? - kérdeztem...
-igeen..ennyi..és mostantol már nem szabadulsz töleem...-mondtaa majd mosolygott..
-nem is akarrook..mindig rajtad fogok lognii.. és ez lesz a mi házunk?-kérdeztem nevetve...
-igeeen..-mosolygott..


1 megjegyzés:

  1. Szia..

    Ez a feji sem volt rossz.
    Tetszett.
    Kíváncsi vagyok, hogy mit fognak szólni majd Stefánék ha megudják, hogy mitörtént Elenával..
    Várom a folytatást.
    Puszi
    Dóry

    VálaszTörlés