2011. augusztus 16., kedd

10.fejezet

sziasztok.itt az uj fejezet egy kis szünet után bocsii..remélem tetszeni fog..:)



Damonnal beültünk a kocsiba, és már utón is voltunk mystic fallsba.Éppen ébredeztem mikor észrevettem, hogy megérkeztünk a salvatore házhóz.mielőtt még megállt volna, a kocsival, jeleztem damonnak, hogy még ne szálljon ki. igy fogtam magam elővettem a telefonomat és beleirtam egy üzenetet.

Damon, azon gondolkodtam, hogy elöször csak menjünk oda, mintha még
vele lennék és, hogy te hoztál vissza mert balesetem volt és majd utána elmondjukamikor szólók.vagy majd jelezni fogok.oké?

odaadtam neki, és elolvasta majd bologatott, hogy rendben van.
szeretlek.-sugta a fülembe.
majd adtam egy puszit a szájára és kiszálltunk a kocsibol és mire bekopogtam volna stefan már nyitotta is az ajtot. nagyon féltem, hogy mit fog gondolni, de közben nem is érdekelt mert szeretem damont.
-végre Elena megvagy. már nagyon aggodtam miattad- majd ölelt meg.akart adni egy szájra puszit de én inkább elfordultam és damonhoz közeledtem.
-damon te mit keresel itt?-kérdezte stefan.
-ohh heloo öcsi.meghoztam elenát- mondta damon, de nem értette és egy kicsit meglepödött - de majd a részleteket elmondja elena? igaaz?-kérdezteem.
-igen de elöször menjünkbe.-mondtam.
bementünk és leültünk a nappaliba.
- elöször is ki mit kér inni?- kérdeztem
- whiskyt.-mondták egyszerre.
- rendben.-töltöttem 3 whiskyt majd mindenkinek odaadtam.
- elena te iszol?- kérdezte stefan.
- igen most már.-mondtam.
- mit jelentsen az, hogy most már?- kérdezte stefan.
- tehát stefan arról lenne szó, hogy én egy kicsit megváltoztam.más lettem.
- ezt, hogy érted?
- létszives várd meg mig befejezi öcsi.-mondta damon.
- na srácok álljatok le mert be szeretném fejezni a mondandómat. tehát stefan mint, ahogy mondtam megváltoztam.volt egy autóbalesetem és élet-halál között voltam.
de még elötte történt egy dolog. rájöttem, hogy damont szeretem.

nem is volt meglepödve és ezt egy kicsit furcsáltam.

és mikor majdnem meghaltam kértem damont, hogy változtasson át és lám vámpir vagyok.-mosolyogtaam.
- és együtt vagyunk.-mondta damon.
- okéé.rendben van..akkor én is elmondok valamit.mi is együtt vagyunk stellával.
- remek. akkor minden rendben van mindneki megtalálta végre a párját.- mondta damon.
- örülök neki.- mondtam majd megöleltem stefant.
- oké. akkor mondok egy ötletet. szerintem menjünk el new yorkba és mondjuk el stellának, hogy ö is megnyugodhasson.- mondta damon.
- oké felölem.indulhatunk.-mondtam
- stefan öcsi te is jösz?- kérdezte damon.
- persze, mivel ö a csajom, nem?
- akkor mehetünk srácok.- mondtam.

elindultunk.néztem ki az ablakon. damon vezetett én ültem mellette  egymás kezét fogva.. stefan pedig hátul ült.

- naa ideértünk.-mondta damon.
-mien szép kis hááz.-mondtam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése