2011. augusztus 2., kedd

9. fejezet

sziaszttok.köszönöm a sok szavazatokaat és a már 4 rendszeres olvasot.. remélem tetszika  töriim.. ha igen akk irj pár sort komiiban annyi is megteszi...köszii..xoxo..cicuuss..


-nem is akarrook..mindig rajtad fogok lognii.. és ez lesz a mi házunk?-kérdeztem nevetve...
-igeeen..-mosolygott..


( elena szemszöge )

- akkor damon fel kéne öltöznünk..- mosolyogtaam majd megcsokoltaam..de abbahagytaam mert valami eszembe jutott..
- damon van egy kis bökkenö...- mondtam szomoruaan..
- mi lenne az?- kérdezte..
- stefan.és stella..szerintem tudod a többit..
- uhh tényleg ezt el is felejtettem..
- akkor most mi lesz?- kérdeztem töle..
- hát el kell mondanunk nekik..de együtt mondjuk el nekik...okéé?- kérdezte..
- rendben vaan..akkor maa.. elmegyünk és elmondjuk nekik..de izzéé damon elöször le kéne tusolni, felöltözni meg stb..- mondtam..majd elnevettem magaam..és adott egy csókot..amit nem elleneztem...majd elváltak ajkaink..és mindenki ment az utjáraa..én mentem a fürdöbe lezuhanyozni meg hajat mosni és a többit..és mikor elkészülteem..felvettem egy egyszerü szettet..egy farmernadrágot és egy barna polot meg egy szürke bördzsekit és egy magassarkut..
majd fogtam magam és lementem a konyhábaa.. és elkészitettem magamnak a vért..de damont nem láttam sehol..bementem a nappaliba és beültem a tv eléé..és csak bámultaam elöre..és gondolkoztam.h stefan és stella mit fog hozzá szolni..de nagyon nem is érdekel..mert én damont szeretem..aztán felölem fel is fordulhat stefan..mosolyogtam magambaan..közben elfogyott a kajáám..és kivittem a konyhábba..majd elmostaam..és visszamentem.. láttam, h jön damon is..
- sziaa sziveeem...
- sziiaa édeess...akkor mehetünk?
- ahha.perszzee..
- akkor induljunk..
kaptam töle egy csokot és elindultunk..

1 megjegyzés:

  1. Szia..
    ez a feji is nagyon tetszett..
    Hát Nagyot néztem amikor Elena kijelentette magában, hogy felőle Stefan fel is fordulhat...
    Nem volt semmi..
    Már várom a kövi fejit.
    Puszi
    Dóry

    VálaszTörlés