2011. június 12., vasárnap

1.fejezet

meghoztam az elsö fejezetet..remélem tetszik majd..kérek komikat hogyan sikerült kérlek fontos lennee...
puszii prücsöök.. 

Felkeltem ma reggel és már láttam h damon is felkelt söt már készen is volt.igy gyorsan én is felkeltem lezuhanyoztam, kivasaltam hajamat egy kis sminket felraktam..és mentem a gardroba kiválasztottam egy magassarkut egy csögatyát és egy polot meg egy bördzsekit és fogtam a táskám és mentem le a lépcsön gyorsan megittam egy bögre vért és már damonnal mentünk is a suliban..
- damon szivem hallottad, hogy ma jön egy uj csaj az osztályba?- kérdeztem.
- ja igen hallotam, kiváncsi leszek h milyen dögös csaj lesz..
- milyen vagy már..ugyse veszem be.
- csak vicc volt édes.. ugyis tudod..

közben megérkeztünk a suli parkolojához..és mikor megálltunk kaptam az én szivemtöl egy szenvedélyes mély csókot.. és aztán kiszálltunk és mentünk az osztály felé kézenfogva. szembe jött velünk a bátyám..
- szia bátyóó.-mondtam neki örülvee..
- sziia hugii..régenláttalak..
-jham. tudod elfoglalt vagyok..
- na ne bolondozz.még hogy te elfoglalt.képzelem milyen elfoglalt lehetsz..-mondta nevetve.
- szerintem menjünk mert szerintem már megjött az uj tanulo is és beszeretnék neki mutatkozni..-mondtam nekik.
- milyen uj tanuló?- kérdezte meglepödötten mark.
- a mi osztályunkba jön egy uj csaj..
- ohh hát az remeek..-mondta nevetvee.

bementünk az osztályba és már ott volt az uj tanulo..megkérdezem damont, hogy odamegyünk e..
- szivem szerintemm menjünk oda bemutatkozni neki, nem?- kérdeztem töle..
- menjünk..- mondta mosolyogvaa.
-szia. én stella allen vagyok..és a barátom pedig damon salvatore.mondtam neki mosolyogva..
- sziasztok..én naomi piers vagyok..-mondta
-ismered már a várost?- kérdeztem töle kiváncsian..
- még annyira neem.mondta nevetvee..
- késöbb nincs kedved egy kicsit sétálni és akkor elmegyünk körbenézni egy órácskára csak mert utána dolgom van damonnal..-kuncogtaam..
damon nézett egy nagyott mert nem tudta, hogy miröl van szó..
- remek..akkor majd suli utáán..-mondtaa mosolyogvaa..
és visszasétáltunk a padunkhoz..
- édeseem milyen dolgod van veleem..?-kérdezte kiváncsiaan..
- majd megtudod szivem.- mondtam neki nevetvee..
-rendbeen..-mondta érdeklödöen..

- sziia stella..akkor mehetünk?-kérdezte naomi..
- sziia..persze mehetünk dee nem szabad sokáig maradni mert nem tudom betartani a dolgomat damonnal..-mondtam neki kuncogvaa..
- okéé..rendbeen..

sziia sziivem..hazaérteem..-mondtam damonnak..
ittvok..nha mi az  dolog..?-kérdeztee..
nincs kedved velem együtt zuhanyozni?-kérdeztem kiváncsian...
persze, hogy van..és adoott  egy szenvedélyes csókot..
akkor mehetüünk..
bementünk a zuhany aláá. és én elkezdtem csókolni és haladtam egyre lejjeb.jött a nyaka és utána mellkasaa. és a töbii..ö pedig ugyanugy kezdte és egy határozott mozdulattal megfogott és a falnak nyomott...
-ö...öö. várj egy kicsit..-mondtam neki zihálva
- szerintem ezt folytassuk az ágybaan..
és a karjaiba vett és bevitt az ágyba és elkezdte felfedezni a testem többi részét is ..és egyszer csak éreztem ott valamit lent..és egy idö után belémhatolt és amikor már jobb volt elkezdett bennem mozognii..és közben szenvedélyes csókokat váltotunk..és mikor mind a ketten kielégültünk összebujva elaludtunk...

2 megjegyzés:

  1. Szia prücsök.Érdekes egy történet.Tetszik :) Kíváncsi vagyok a folytatására.
    Damon <3
    Puszi Kate^-^

    VálaszTörlés
  2. sziia kate..jhaj köszönööm aranyos vagy..(:
    puszii prücsöök..

    VálaszTörlés