2011. június 15., szerda

3.fejezet

itt a 3fejezet..köszönöm szépen a kommikat és a 2rendszeres olvasot. remélem tetszik a történetem..azért kértem, hogy irjatok kommikat mert nem tudom h jo vagy nem jo a történetem..nha nem irok többet olvassátok..remélem tetszik..:D

Egy kis idö után bementünk a moziba és elkezdödött a film és a film közepe fele mark közel huzodott naomihoz..már majdnem összeértek az ajkaik..
de nem engedte neki..és nézték tovább a filmet velem..
hamarosan a filmnek vége lett és azon gondolkodtam, hogy ki faggatom naomit, hogy mi is történt..
- miujság van naomi..? tetszett a film?-kérdeztem töle kiváncsian.
- nincsen semmi stella..nagyon jo volt kedveltem a filmet..
- és bátyámmal miujság?-kérdeztem mosolyogvaa..
- semmi különös meg akart csokolni, de nem hagytam mert gondoltam, hogy egy kicsit korai lenne hiszen még alig ismerem öt.
- értem, hát igazad van.igen a bátyám az már csak ilyen.biztos nem tudott ellenállni neked..mondtam neki nevetve..
- lehetséges...elnevette magát...
- nha jovan szerintem menjünk..mondtam nekik..
- okéé, menjünk..mondták együtt..és utána elnevették magukat..

miután hazaértem..ugy döntöttem, hogy melegitek egy pohár vért a konyhában gyorsan..és megiszom és utána elmegyek fürdeni..gondoltam, hogy csinálok egy jo kis nyugtato fürdöt.és elmentem megfürdeni, és felvettem egy franciabugyit megy egy toppot és lefeküdtem aludni..

hajnalban a telefoncsörgésére ébredtem fel. stefan telefonált.-meglepödötten gondolkodtam, hogy felvegyem- e.
- halló? -kérdeztem..
- sziia stella. stefan vagyok..
- sziia..miért keresel.?-kérdeztem.
- bocsi, hogy ilyenkor zavarlak..de gondolkodtam valamin.nem találkozhatnánk a délelött folyamán valamikor?- kérdezte kiváncsian.
- hogy hogy itt vagy new yorkban? -meglepödtem..
- igen..
- oké akkor talizunk..akkor talizunk egy kávézoban. a sulitol nincs messze egy kávézo..elmegyek érted és akkor elemhetünk oda oké?- kérdeztem
-rendben. itt vagyok nem messze töled egy szállodában.
- okéé..akkor majd ott..10körül ott leszek..
-rendben.sziia.
-sziiaa.

visszadöltem az ágyra..és gondolkodtam, hogy vajon mit akarhat tölem stefan..és ahogy egyre többet gondoltam rá, rájöttem, hogy annyira  már nem is érdekel damon..vajon ez, hogy lehet..nem érteem..hirtelen elkezdtem stefan felé érdeklödni..mindegy.majd kiderül ugyis, hogy mi lesz.
felkeltem olyan 8körül..elmentem zuhanyozni, megszáritottam a hajamat felkötöttem, felvettem egy rövidnacit egy polot és gyors huztam egy papucsot és lementem és megcsináltam magamnak a reggelit..megittam..és ránéztem az orára.még volt idöm, igy lefeküdtem egy kicsit és gondolkodni kezdtem ezen az egész stefan ügyön..de reménytelen csak addig jutottam el, hogy kedvelem vagy inkább szeretem.de még ezt se tudtam eldönteni..
gyorsan elmegyek kivasalom a hajamat. és kiválasztom, hogy mit veszek fel.eldöntöttem, hogy mit veszek fel.egy csönadrágot, egy fehér trikot, egy magassarkut,az ékszereimet fel raktam és a bördzsekimet.gyorsan kisminkeltem magam és fogtam a kulcsaimat és a kabátomat és már mentem is..gyorsan elhajtottam a szállodához.
- sziia stefan.
- sziia stella.és nyomott 2 puszit az arcomra..azért hivtalak mert szeretnék veled beszélgetni valami nagyon fontos dologról..
-okéé..mondjad..
-szoval..arrol lenne szóó..hogy mostanában elég sokat veszekedtem elenával..és az utobbi idöben elég sokat gondoltam rád, és egyszer csak azon kaptam magam, hogy kezdelek téged kedvelni és nem csak kedvelni hanem szeretni..
-huhh..-mondtam egy kisséé meglepetten..
- várj még nem végeztem..és azon tünödtem, hogy meikkötöket kedvelem jobban..és rájöttem, hogy téged..de gondolom hiába mert te ugyis a bátyámat szereted.-mondta szomoruan.
- azt nem mondtam..vagyis énis az utobbi idöben gondolkodtam vagyis azota amiota felhivtál és én is rájöttem, hogy érzek irántad valamit.valami furcsát és belegondoltam és én is kezdelek téged megszeretni..

és ahogy ezt meghalotta egyre közeledett felém..már szinte annyira, hogy majdnem összeértek ajkaink..és egy pillanatban rájöttem, hogy öt szeretem.. és egy határozott mozdulattal megfotam a nyakár és magamhoz huztam és megcsokoltam.és ö visszacsokolt szenvedélyesen..
tehát mégsem bánta meg..és egy szo elhagyta a száját. ö mondta ki elöször.
-szeretlek stella.mondta mosolyogva majd ujra megcsokolt.
- én is szeretlek stefan..és visszacsokoltam mélyen és szenvedélyesen.

majd mikor elváltak ajkaink.támadt egy ötlettem megfotam a kezét és magammal rántottam..és beültünk a kocsiba és miközben hajtottam haza jo gyorsan, hogy minél elöbb otthon legyünk. és gondoltam, hogy gondolja mire készülök mert láttam az arcán egy gyönyürü szép félmosolyt.
majd mikor hazaértünk. kiszáltunk és odajött hozzám és megfogta a fenekemet és fel vett az ölébe én meg körbefontam a a derekán a lábaimat.és közben csokokat váltottunk és mikor beértünk a házba vámpir gyorsasággal felvitt a aszobámba és lefektetett az ágyra.majd letépte rolam a ruháimat..de énse voltam szégyenlös mert magammal huztam és egy gyors mozdulttal alám fektettem és most én téptem le a ruháit.majd ujra megforditott és ö volt most felöl..elkezdte szépen csokolgatni a nyakamat majd egyre lejjeb ment és éreztem ahogy kezdi kibontani a melltartomat..majd lejjeb ment és mikor elérte az intim részemet egy határozott mozdulattal levette rolam a bugyimat..de én se volt aza fajta jo kislány mert én is elkezdtem öt kényeztetni..szépen lassan csináltam mindent, hogy tovább tudjam kinozni.és én is megfogtam a boxerét és levettem rola..és miközben ajakaink csokokat váltottak éreztem, hogy ott lent kényeztett és, hogy ne halatszodjanak  a nyögéseim ujra és ujra megscokolt és egy idö után éreztem, hogy belémhatolt és elkezdett bennem mozogni.és egy idö után már csak egymás mellett összebujva feküdtünk..
- most milesz?- kérdeztem stefant.
- hát el kellene mondanunk damonnak és elenának..-mondta..
- okéé..és vajon, hogy fogják fogadni a hirt.? kérdeztem kiváncsian...
- nemtudom édes.. de annyit tudok, hogy veled akarok lenni most már mindöröökéé.-mondta mosolyogva.
- énis veled.elhiheted..szeretlek stefan..-mondtam neki.
- énis téged stella nagyoon...-mondta majd ujramegcsokolt.

4 megjegyzés:

  1. Szija...huhh...csak döbbenet, és döbbenet...
    Stefan és Stella???
    Azta de durva...:d
    De tetszik!*fejbólogatás* :d
    Kivi vok, hogy Damon és Elena erre mit fog lépni...jaj..a körömömet, rágom anyira kíváncsi vok, hogy mi lesz.
    S Naomi...jól tette, hogy elhajolt. Legalábbis sztem. :)
    Még rá ér..
    :)
    Kíváncsian várom, a kövi fejit. :)
    Puszi
    Dóry

    VálaszTörlés
  2. sziia köszönööm..:$ :DDsieteke velee..;)
    puszii
    prücsööök

    VálaszTörlés
  3. Szia.
    Fordulatos.
    Stefan és Stella???
    Nagyon tetszik a fejezet és kiváncsi vagyok Damon és Elena,hogy fognak reagálni a dologra.Várom a kövit.
    Puszi Kate^-^

    VálaszTörlés
  4. sziiiaa..
    köszönöööm..(: :$
    hát jha.majd kiderül mi lesz...(:
    sietek velem..sztem már hnap fel rakom..:D
    pusziii
    prücsöök

    VálaszTörlés