2011. június 24., péntek

5. fejezet

meghoztam a frisst.köszii a 3 rendszeres olvasot..és a kommikaat..örülök neki h tetszik a történetem..és a szavazatokat is köszönööm..olvassátok..és komiikatt..(:
 

( elena szemszöge )

- monjad elena..
- szval arrol lenne szóó., hogy tudom hogy hüülyeségnek hangzik..de kezdek eltávolodni stefantol.és kezdelek megszeretni tégeed..
láttam, hogy elmosolyodik, örült neki..hisz mindig engem szeretet...mosolyogtaam..
- és hát szeretnéém, hogy ha...- itt abba maradt beszélgetés mert odahajolt hozzám és mielött befejeztem volna  a mondatot megcsokolt.olyan jol csokolt.sokkal jobban mint stefan...el se hiszem, hogy damonnal csokolozzom miközben stefan távol van..
abbahagytuk a csokolozást és elkezdte mondani damon...
- én is ugyanigy érzek irántad vagyis én már régen igy éreztem irántaad..és reméltem, hogy egyszer meg fog változni a döntésed..mondta mosolyodva damon..
- de egy kérésem lenne, hogy ezt még tartsuk titokban aztán majd telefonon megbeszéljük, hogy mikor hol találkozunk.okéé?
- rendbeen..de ma visszakell mennem stellááhozz.nehogy gyanut fogjon..-mondta mosolyodva damon..
-rendben..- majd ajkaink ujra összeértek...

( stella szemszöge )

amikor reggel felébredteünkk.. olyan jovolt hogy stefan alszik mellettem ..nem is értem pedig nagyon szerettem damont..de mindegy hiszen ez már multéé..
elkezdtem csokjaimmal ébreszteni stefant..és nagy nehezen de felkelt..
- hallod stefann.. valamiröl akarok veled beszélni... szerintem ezt a dolgot még egy kicsit titokban kéne tartani, nem gondolod? - kérdeztem töle..
- de szerintem is..és majd egy kis idö után el kéne majd mondani elenáéknak..-mosolygott..
- igeen..igy gondoltam énis..-mosolyogtam neki..
- nha én megyek felkelni, mert éhe sis vagyok és mingyárt suliba kell mennem..meg ma jön haza damon..ugy hogy te is ma mész haza..- csak ugy kijelentettem neki.--mondtam neki nevetveee..

gyorsan lezuhanyoztam, megszáritottam a hajam, felvettem egy csönadrágot meg egy polot és egy magassarkut meg egy bördzsekit, megreggeliztem..

- nha jovan édes én megyek mert suliba kell mennem..vigyázz ám magadraa..és semmi csintalankodás elenávaal..- mondtam neki nevetve..
- rendben.. nagyon vigyázz magadraa..szeretleek..
- én is szeretleek..majd ajkunk ujra összeértek...
és mikor ajkunk elváltak, mentem a kocsimhoz és mentem sulibaa..

2 megjegyzés:

  1. Szia.

    Pont így erre gondoltam én is.
    Köszi. :)
    Kíváncsi vok, hogy meddig is sikerül majd nekik, titokban tartani a kapcsolatukat.
    Vajon, ki jön rá hamarabb???
    Vagy ők maguk árulják el egymásnak??
    Huhh...de előtte még biztosan számíthatunk kisebb-nagyobb bújkálodásokra, titokzatos találkozókra...sms-ekre, hívásokra..stb... legalábbis én ilyesmikre tippelek, hogy lesznek majd..
    de ez majd mind akkor fog sztem bebiozonyosodni, ha lesz folytatása...
    kíváncsi vok, hogy mit tartogatsz még nekünk.:)

    Gratulálok.
    puszi
    Dóry

    VálaszTörlés
  2. én is kösziii..(:
    majd idövel kiderül..:D
    kösziii.:DD
    puszii...

    VálaszTörlés