2011. június 20., hétfő

4.fejezet

meghoztam a frissst. bocsi, h ilyen késön de sok dolgom volt..nha de olvasátok..

( elena szemszöge )
 


azon golkodtam egyik nap, hogy el kellene mennünk bonnieval vásárolni..és a mai napon is eszembe jutott..fel is hivom öt.
gyorsan megkerestem a telefonomat..és tárcsáztam..
-sziia bonnie.
-sziia elena..hogy vagy? -kérdezte aggodalmasan.
-hát jol, igaz hiányzik stefan.de valami most inkább jobban érdekel..az egyik az, hogy
elmehetnénk vásárolni utána meg lemehetnénk a grillbe.és elmondom a másik dolgot is.oké?- kérdeztem töle.
-rendben van, akkor menjünk a te kocsiddal mert az enyém nem jo.oké?
-rendben van, fél ora mulva ott vagyok.
-oké..sziia..
-sziia.

gyorsan lezuhanyoztaam, megszáritottam a hajamat, kivasaltam felvettem egy csönadrágot egy polot és egy kardigánt..és már mentem is le a kocsihoz, hogy elmenjek bonniért.
-damon én elmentem oké?
-rendben van de siess haza..-mondta vigyorogvaa
-okéé...-mondtam.


-sziia bonnie.mehetünk?
-sziia elena.persze...
-okéé..hallod arrol a másik dologrol akarok veled beszélni..
-mi az?
-damon..
-mivan? nem érteem??
-akkor elmondom részletesen..tudom, hogy örültségnek hangzik.de amikor még itthon volt stefan akkor is már kezdtem valami vonazalmat érezni damon iránt.és most h elment stefan igaz hogy csak kis idöre de most jobban kedvelem damont mint valaha..és nem tudom, hogy mitévö legyek..de szerintem elfogom neki mondani..szerinted?
-azt teszed amit jonak látsz..ezt neked kell eldöntened, nem másnak..- mondta..
-hát jah..nha ez is megvolt..akk sziia..-mondtam..
-sziia..majd még beszélünk...
-okéé..

-damon beszélnem kell veled..-mondtam neki..
majd leültünk a kanapéra..


ruhák és cipök amiket vettek.:

elena ruhája és cipöje:



bonnie ruhája és cipöje: 






2 megjegyzés:

  1. Szija.
    Ez is nagyon jó rész volt. tetszett.
    Sejtettem, hogy Damon Elenával jön majd össze.

    Habár,szerintem úgy jobb lenne, ha egy ideig még titkolóznának, azaz Elena és Damon és Stefan és Stella.

    VAgyis, még nem kéne elmondania Damon Stellának, hogy Elenával van, és Stellának se kéne elmondania Damonnak, hogy Stefannal van..
    Hadd titkolózzanak még egy ideig...legalábbis sztem, így jobb és izgisebb lenne egy darabig...és utána meg belecsapva a lecsóba, fenomenális lenne.
    Na nem mintha, így nem lenne az. Mert igen is az.
    Na...csacsogok én itt össze vissza...ne is hallgass rám..:D
    A lényeg, hogy tetszett ez a rész is.
    És kíváncsian várom a kövi részt.
    Puszi
    Dóry

    VálaszTörlés
  2. jhaj köszii..:D :$
    jham majd kiderül h mi lesz..:DD
    sztem ma este vagy hnap már fel is rakom..:DD
    puszii..

    VálaszTörlés