2011. június 13., hétfő

2.fejezet

sziasztok.meghoztam a 2 fejezetet..remélem tetsziik..komiikat..kérleek..különben nem biztos hogy hozok mindnennap fejezetet..lehet h csak 2naponta akkor..nha olvassátok..:D

Éreztem, hogy valaki ébreszt engem..éreztem az ajkamon az ö ajkait..amint felébredtem meg láttam, hogy damon az...majd viszacsokoltaam..
- szeretlek stella.
- én is szeretleek téged.-mondtam neki- majd ujra megcsokoltaam..
-nha felkelek, mert mennünk kell majd sulibaa..
- okéé..-mondta majd elindult lefele a lépcsön..

kimásztam az ágyból és elmentem zuhanyozni, megmostam a hajamat, gyorsan megszáritottam és bementem a gardroba felvettem egy magassarkut egy cicanacit és egy polot..
gyorsan kivasaltam a hajamat..kisminkeltem magam..fogtam a táskámat és lerohantam a konyhába..meg melegitetem a napi adag véremet, leültem az asztalhoz és elkezdtem inni közben azon gondolkodtam, hogy ma hova menjünk el naomival és markkal..
ugyanis damonnak mystic falllsba kell menni suli utáán..

- mehetünk stella?-kérdezte damon..
- mehetünk..hallod még mindig menned kell mystic fallsba?- kérdeztem..
- igeen..de suli után hazahozlak és csak ugy megyek el..
- nem biztos, hogy haza kell hoznod mert megkérem a bátyámat...-mondtamm neki mosolyogvaa.
- okéé..

megálltunk a suli parkolojában és bementünk az osztályba..láttam, hogy naomi már  ott van..
- sziveem oda megyek naomihoz valamit meg akarok vele beszélni..okéé?-kérdeeztem mosolyogvaa..
okéé..a padnál várlaak..-mondtaa..

- sziia naomi...
- sziia stella. miujság? -kérdezte
-semmi különös..azon gondolkodtam, hogy elmehetnénk mozibaa..benne vagy? -kérdeztem tölee
- perszee..suli után ugyee??
- ahha..de kocsit is szerezni kell, ugy hogy azon gondolkodtam meghivom a bátyámat is..okéé?- kérdeztem
- rendbeen..mondta mosolyogvaa..
- akkor megyek felhivom..

fogtam  a telomat és tárcsáztaam a bátyámat..

-sziia bátyóó..nincs kedved eljönnii velem és naomival egy moziba?- kérdeztem nevetve..
-sziia..de persze.. akk suli utáán..de most mennem kell..sziia hugii.puszilak-mondtam
-sziiaa.puszii.

- naomi akkor mehetünk moziba? - kérdeztem mosolyogvaa..
- igen mehetünk..
- okéé.. a tesom már kint vár..

beültünk a kocsiba és bemutattam öket egymásnak..és már mentünk is..

- én megveszem a jegyeket meg a popcornt meg a töbiit.. addig menjetek üljetek le..-mondtam nekik..
- okéé..mondta naomi.

egy kis idö után bementünk a moziba és elkezdödött a film és a film közepe fele mark közel huzodott naomihoz..már majdnem összeértek az ajkaik..

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem tetszik . :)
    És Damon..ahh...ilyen pasi köll nekem is. :)
    :D
    Na..és mibe, hogy mégsem lesz abból a csókból semmi?!
    Lemerem fogadni, hogy nem lesz...
    :D
    De ez majd ugyis kiderül..:)
    Kíváncsian várom a kövit. :)

    UI: Köszi..s én is kiraktalak. :)
    Puszi
    Dóry

    VálaszTörlés
  2. szia..
    kösziii..(: hát igen jo pasi..:D
    én is köszii..(:
    siettek..(:
    puszii
    prücsöök..(:

    VálaszTörlés